donderdag 23 april 2009

Reclame stukjes transferen.


Vandaag weer zoveel reclame folders gekregen daar moest ik wat mee proberen .Dit is wat ik heb gedaan.
Een blad met dekbed overtrekken in stukjes gescheurd
een atc kaartje van stempelkarton ingesmeerd met gesso
de stukjes ook ingesmeerd met gesso het hele atc volgemaakt
dus getransferd .
het te veel wat er buiten steekt weg geknipt beedje geschuurd
en nog met wat gesso op de atc gedaan goed laten drogen
dit is het eerste kaartje hier boven een achtergrond.
Dan heb ik mijn atc af gemaakt en staat er boven.
.
Dus je kan gewoon met reclame folders goed transferen
er gaan hier en daar wel stukjes kapot maar geeft voor mij een prachtig effect ,je hebt zo prachtige achtergrond.
.
hoor graag een reactie.
jammer ik kan dit niet in het engels vertalen mischien is er iemand die dit wil doen.
veel plezier .
Wil

14 opmerkingen:

Stempelfrosch zei

Fantastic background ! Wonderful collage !
LG Anke

Buffy zei

Beautiful background.

Isabelle Norris zei

this is beautiful !! love your background!
isax

Tine zei

Oh Willie,
this is so great.
The background....
The picture...
all, it´s a dream!
Tine

Rachel zei

Stunning piece. Gorgeous background and beautiful image! I love everything about it!

Gabi MeWi zei

Wil - it´s really beautiful!

K zei

beautiful card! great image!

Moni zei

Klasse Werk!!!

Unknown zei

Mooi kaartje, Wil. Wat ben je leuk bezig geweest zeg, met het transferen. Valt niet mee hé, om alles altijd maar in het engels te doen. Het is voor mij ook niet mijn sterkste kant hoor.

Amy zei

beautiful collage work and stunning stamping..I love the threading to put it all together! pefectly sweet!

Char zei

This is fabulous. Fabulous background for the cutie.

Lynn Stevens zei

Beautiful collage!

Sanja zei

awesome Wil!

Audrey zei

Geweldig! Moet ik ook eens proberen!